NA ZDROWIE !

 

Letnia porcja witamin

Lato to przede wszystkim czas spędzony na świeżym powietrzu i wakacyjnych wyjazdach. Nie zapominajmy w tym czasie o regularnym piciu odpowiedniej ilości wody, która najlepiej gasi pragnienie, szczególnie w czasie upałów. Zabierajmy zdrowe, wartościowe przekąski na wakacyjne wyprawy, które dostarczą nam nie tylko kalorii, ale też witamin i składników mineralnych. Korzystajmy jak najwięcej ze słonecznej pogody, a także darów lata, czyli świeżych i obfitych  w składniki odżywcze warzyw i owoców, na które obecnie mamy sezon, takich jak botwinka, truskawki i arbuzy,  i na które czekaliśmy cały rok. Możemy przygotować z nich wiele pysznych posiłków, pomysły na nie prezentujemy poniżej.

 

PRZEPIS NA KOKTAJL "LETNIE ORZEŹWIENIE"  TUTAJ

      składniki na LETNIE ORZEŹWIENIE    widok1 LETNIE ORZEŹWIENIE    widok 2 LETNIE ORZEŹWIENIE

 

PRZEPIS NA BOTWINKĘ  TUTAJ      

 

      składniki na BOTWINKĘ      BOTWINKA

 

PRZEPIS NA WIOSENNĄ SURÓWKĘ Z OGÓRKA I RZODKIEWKI  TUTAJ

       składniki na wiosenną surówkę       wiosenna surówka   

 

                         PRZEPIS NA OWSIANKĘ Z OWOCAMI I AMARANTUSEM  TUTAJ  

 

       składniki na owsiankę       owsianka

 

 

PRZEPIS NA PASZTET Z CIECIERZYCY I KASZY JAGLANEJ TUTAJ

         

 

 

Dobrym sposobem na wprowadzanie nowych warzyw do diety dziecka jest przemycanie ich w znanych, lubianych przez nie potrawach i koktajlach. Zachecamy do wykonania w domu lubianych przez dzieci klusek leniwych, w wersji na słodko i na wytrawnie, a także pełnego witamin zielonego koktajlu Shreka. 

 

PRZEPIS NA KLUSKI LENIWE TUTAJ

składniki na kluski leniwe    kluski leniwe 1    kluski leniwe 2

 

 

PRZEPIS NA KOKTAJL SHREKA TUTAJ

        składniki KOKTAJL SHREKA         KOKTAJL SHREKA

 

 

 

PRZEPIS NA KREM Z AWOKADO, BANANA I KAKAO TUTAJ

     składniki na krem z awokado, bananem i kakao       KREM Z AWOKADO, BANANA I KAKAO

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                             

Ważnym elementem zdrowego odżywiania jest unikanie przetworzonych produktów,

które najczęściej w swoim składzie zawierają duże ilości cukru, konserwantów i innych dodatków do żywności.

W naszych żłobkach wszystkie posiłki przygotowywane są własnoręcznie,

z jak najmniej przetworzonych produktów.

Wykonanie niektórych posiłków dla swojego dziecka, nie musi być bardzo pracochłonne,

niekiedy wystarczy wykorzystać dostępne w domu produkty oraz urządzenie do miksowania.

                         
                                                                                                            

                                                                                                                   

 

 

          
                         

 

         

 

 

 

           

                  

 

 

 

 

 

 

Zasady przetwarzania danych

Dotyczące danych z formularza wysyłanych ze strony.

Dane z powyższego formularza będą przetwarzane przez naszą firmę jedynie w celu odpowiedzi na kontakt w okresie niezbędnym na procedowanie przekazanej sprawy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Każda osoba posiada prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania i usunięcia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania każdy posiada prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Żlobek Miejski w Katowicach, siedziba: Katowice, ul. Sokolska 26.

Zapamiętaj mnie (90 dni)